Kočione pločice

Standard

FDA 1045

Karakteristike

Veoma efikasno kočenje uz malu potrošnju frikcionog materijala. Minimalno smanjenje efikasnosti kočenja pri vlažnim uslovima. Neagresivne prema diskovima.
Galfer standard kvalitet referenca je za konkurenciju zbog dobrog balansa između između sile kočenja i konfora u vožnji.
Smeša je tako projektovana da podržava i “sportskiju” vožnju temperature.
Stvaraju malo zvukova pri kočenju ili su nečujne.
Ove pločice su odličan izbor nekih manjih kompanija poput taxi udruženja, rent a car, javnih servisa itd...
Mala potrošnja diskova, veoma efikasne za višu klasu turističkih vozila.
Veći inicijalni koeficijent trenja od OE pločica proizvodi se za obe osovine.
Mogu se koristiti na zadnjim osovinama trkačkih automobila koji imaju pogon na prednjim točkovima.
Koeficijent trenja ne pada ispod 0.44 μ, tokom eksploatacije, u temperaturnom intervalu od 0 do 550 C.

Sport

FDT 1055

Karakteristike

Smeša namenjena za sportsku voznju, agresivno i moćno kočenje.
Mali gubici efikasnosti u vlažnim uslovima.
Stvaraju malo zvukova pri kočenju ili su nečujne.
Mala potrošnja diskova, veoma efikasne za višu klasu turističkih vozila.
Značajno veći inicijalni koeficijent trenja od OE pločica.
Idealne za automobile visokih performansi.
Proizvodi se za obe osovine.
Mogu se koristiti na zadnjim osovinama trkačkih automobila koji imaju pogon na prednjim točkovima.
Koeficijent trenja ne pada ispod 0.44 μ, tokom eksploatacije, u temperaturnom intervalu od 0 do 550 C.

Racing

FDR 1065

Karakteristike

Ogranic smeša razvijena za takmicarska vozila najviših performansi.
Izuzetan inicijalni “ugriz”. Izbor svakog trkača zbog svoje svestranosti. Idealan za stazu, reli i off road. Dobar za trke na stazi i sportsku voznju. Preporučuje se upotreba Galfer Shim Noise-a ako se koriste u svakodnevnoj vožnji. Prvi su izbor vozača zbog svoje velike agresivnosti i svestranosti u smislu upotrebe.
Pobeđuju na velikim trkama kao sto su: Wolrd Rally Group N i Formula 3 Euroseries.
Obratiti pažnju na naleganje pločice na disk, mora biti idealno! Hlađenje i grejanje kočionog sistema mora biti postepeno!
Upotreba od 0 do 700 C. Koficijent trenja od 0.56 μ.

FDRS 1075

Karakteristike

Metal-Sinterovana smeša koja se koristi isključivo za takmičenja. Dobar za takmičenja kao sto su WRC Raly, FIA GT, Australijski V8 WTCC...
Veoma snažno kočenje sajakim inicijalnim “ugrizom”.
Rastuća kriva kriva na diagramu 1075 smeša ima najviši koficijent trenja 0.69 μ.
Podnosi radnu temperaturu do 800 C.

FDRR 1080

Karakteristike

Galfer 1080 je smeša metala, karbona i keramike koja daje linearnu krivu na grafikonu, ali sa velikim koficijentom trenja što omogućava laku modulaciju kočenja.
Izuzetan uspeh u takmičenjima kao sto su WRC, F3, FIA GT, NASCAR...
Mala potrošnja, što je dobra karakteristika za takmičenja i trke izdržljivosti.
Preporučuje se za upotrebu u Formuli 3 i GP 2 zbog dobrog osećaja i moći kočenja.
Radi na temperaturi do 800 C. Koficijent trenja 0.64 μ.

FDRX 1088

Karakteristike

Galfer 1088 je smeša metala, keramike i karbona.
Daje rastuću krivu na grafikonu sa velikim koficijentom trenja.
Omogućava dobro doziranje sile kočenja.
Izuzetan uspeh u takmičenjima kao što su WRC, F3, FIA GT, NASCAR, Australijski V8, WTCC.
Mala potrošnja, što je dobra karakteristika za takmičenja i trke izdržljivosti.
Njena termička stabilnost, duž cele pločice koja se održava tokom trke njena je najbitnija karakteristika.
Za agresivne vozače.
Radi do 800 C sa koficijentom trenja do 0.69 μ.

FDRZ 1090

Karakteristike

Smeša Metalik/keramik/karbon koja daje rastuću krivu kočenja sa odličnim koeficijentom koji omogućava lako doziranje sile kočenja. Pokazala se veoma uspešno u WRC, F-3, FIA GT, NASCAR, Australia V8 i WTCC takmičenjima. Osnovne karakteristike su još mala potrošnja ferode, pa je odličan izbor za trke izdržljivosti i za ostale trke. Preporučuje se za Formulu 3, WS, GP2 sa obzirom na snagu kočenja i osećaj koji pruža. Temperaturno je stabilna tokom celog toka trke. Preporučuje se za agresivne trkače.
Galfer 1090 kombinacija je metalik/keramik/carbon
Daje ravnomerno rastuću krivu kočenja  sa veoma visokim koeficijentom frikcije
Veoma se uspešno koristi u takmičenjima tipa  WRC, F-3, FIA GT, NASCAR, Australian V8 i WTCC.
Zbog male potrošnje ferode odličan je izbor za trke izdržljivosti.
Temperaturno je stabilna
Koristi se do 800ºC, koeficijent frikcije je 0,69µ